Mein Bild

Mein Bild Mein Bild Mein Bild Mein Bild Mein Bild Mein Bild Mein Bild Mein Bild Mein Bild Mein Bild
Serverstatus

eiw enamelled aluminum wire

in Die ignoranten Massen 09.11.2015 08:10
von zihuanew | 607 Beiträge | 3642 Punkte

Quality Certificated EIW Enamelled Copper Clad Quality Certificated EIW Enamelled Copper Clad Aluminum Wire,US $ 5 - 7 / Kilogram, Guangdong, China (Mainland), XINLONG, XL-QA-1.Source from Boluo County Xin Long

Quality Certificated eiw enamelled copper Quality Certificated eiw enamelled copper covered aluminum wire,US $ 6.5 - 7.5 / Kilogram, Henan, China (Mainland), LANPU, CNLP-002.Source from Zhengzhou LP
class b polyester enameled wire
Enameled Round Aluminum Wire,Buy High General Description Of Enameled Round Aluminum Wire: Enamelled aluminum magnet wire is mainly used as an electrical conductor wherever coils are in motion.

5. Polyester-imide enamelled round aluminum wireAluminum enamelled wire (Aluminum wire) 5. Polyester-imide enamelled round aluminum wire EIW-180 wire , QZY-180 wire

China Manufacturer of Round Enameled Aluminum WireProfessional Manufacturer of enameled aluminum wire,enamelled aluminum wire,enameled wire,aluminum wire,magnet wire,winding wire, UL,ISO,SGS Approved,

Round Enameled Aluminum WireLow price enameled aluminum wire,round enameled aluminum wire,aluminum magnet wire for motor,transformer

China Enamelled Copper Wire (PEW UEW EIW) - Enamelled Copper Wire, Copper Wire, Winding Wire manufacturers / suppliers in China, offering Enamelled Copper Wire (PEW UEW EIW),Enamelled Aluminum Wire - 2
copper winding wire and price suppliers
eiw color coated aluminium wire-leading round aluminum enamelled wire; Your position: Home > Products > eiw color coated aluminium wire. Q: Super enameled aluminum wire/aluminum winding wire(UEW/PEW/EIW

180 H Class EIW Enameled Copper wire, View Enameled Copper Wire/Enamelling wire/EIW . 180 class polyesterimide enamelled round copper wire. Product type: EIW/180, QZY-1/180, QZY-2/180 . Size: 0.080-2.240mm

Buy Aluminum Wires - aluminumwiresour company produce various magnet wire, including Enameled Aluminum Wire, Enameled Flat Aluminum Wire, Enameled Copper Wire, Enameled Flat Copper Wire,

nach oben springen

Besucher

Wir begrüßen unser neuestes Mitglied: jennywalsh
Forum Statistiken
Das Forum hat 5107 Themen und 5775 Beiträge.

Heute waren 0 Mitglieder Online:

Xobor Forum Software von Xobor
Einfach ein eigenes Forum erstellen