Mein Bild

Mein Bild Mein Bild Mein Bild Mein Bild Mein Bild Mein Bild Mein Bild Mein Bild Mein Bild Mein Bild
Serverstatus

electric motor winding wire ecca

in Die ignoranten Massen 16.11.2015 03:00
von zihuanew | 607 Beiträge | 3642 Punkte

2 days ago Electric Motor Winding Wire, Electric Motor …Electric Motor Winding Wire, Buy Various High Quality Electric Motor Winding Wire Products from
polyamide-imide enameled 30 swg copper wire
435 Results Washing Machine Motor Winding Wire, Buy Various High Quality EAL ECCA washing machine motor small electric RC motor winding wire.

2907 Results Different electric motor winding wire size available. US $3.25-3.85 .. 180 Enamelled Copper Clad Aluminum Wire ECCA Wire. US $0.1-10

factory direct sale enamel copper magnet wire for electric machin. Hot sale calss F/H ecca wire copper Hot sale Manufacturer UL Motor Winding Wire .

QZ/PEW/Polyester round electric motor winding wires/ECCA wires. Product Description. 1. Heat resistance grades. 130 (B level). 155 (F level). 180 (H level). 2.

Super enameled aluminum wire/aluminum winding wire(UEW/PEW/EIW) wire (ECCA ,Enamelled copper wire ,EAL ,CCA) has SGSAuthentication ovens, various transformers, and other kinds ofelectronic coil motors, electrical appliances.
130-200degc enamelled copper wire for transformer
China Aluminum Winding Wire Aluminum winding wire-1 is supplied by copper clad aluminum wire (ECCA): 0.10 to 3.0mm; Enameled copper wire: 0.10 to 2.0mm transformers, andkinds of electronic coil motors and electrical appliances.

Enameled aluminum wire,ECCA. Mid East, Southeast Asia, aluminum enameled wire · Magnet Enameled Round Aluminum Wire For Electric Motor Winding

Grade 2 electric motor winding wire ….. AWG/#Cond – 6-6-6-6 SWG AWG Enameled copper clad aluminum coil wire ECCA wire … SWG AWG Enameled

nach oben springen

Besucher

Wir begrüßen unser neuestes Mitglied: AnneBaker
Forum Statistiken
Das Forum hat 5262 Themen und 5930 Beiträge.

Heute waren 0 Mitglieder Online:

Xobor Forum Software von Xobor
Einfach ein eigenes Forum erstellen