Mein Bild

Mein Bild Mein Bild Mein Bild Mein Bild Mein Bild Mein Bild Mein Bild Mein Bild Mein Bild Mein Bild
Serverstatus

aiw grade 2 enameled copper round wire

in Die ignoranten Massen 15.10.2015 04:16
von newzihua | 138 Beiträge | 828 Punkte

Enameled Round Copper Wire - china enameled …... round Diameters:ranging from 0, 2 to 8.0mm, ... Insulation Grade: ... Enameled Round Copper Wire Enameled Round Copper Wire; Enameled Square Copper Wire ...
Grade 3 enameled winding wiresDimensions of Enameled Copper Round Wire (Based on JIS C 3202) 0 PEW / EIW: 1 PEW / EIW: 2 PEW / EIW: nominal diameter mm: Mini. Increase mm: Max. overall …
Enameled Wire Grade 1 Manufacturer,Enameled …... Copper/Aluminum Conductor & Grade 1 film 2.Thermal ... Special Features of Enameled Wire Grade 1:well-reputed colored enameled transformer copper wire Round ... UEW/PEW/PIW/EIW/AIW. Temperature ...
Enameled Round Copper WireEnameled Round Copper Wire,Enameled Copper Wire,Copper Magnet Wire,Copper Winding ... aluminum and copper; Diameter (mm): Round: 2.0-7.0 Flat ... Insulation Grade.
Color Round Enameled Copper Wire Price, View …Color Round Enameled Copper Wire Price,US $ 7.5 - 9.5 / Kilogram, Guangdong, China (Mainland), XIN LONG, XL-77.Source from Boluo County Xin Long Electrician Data Co ...

China Manufacturer of Round Enameled Aluminum Wire…Polyester/Modified Polyester Round Enameled Aluminum Wire(PEW) Insulation Material Polyester(PEW), Modified Polyester(GPEW) Type QZLY-130 QZGLY-155 Diameter ...
Enameled Round Copper WireGuoguang is a key factory in line of research and production for all kinds of special enameled round copper wires. The factory has accumulated a long experience of ...
PEW-2/155C enameled round copper wire, …PEW-2/155C enameled round copper wire, EI/AIW 200 magnet wire,enamel coated copper wire,polyester enameled copper aluminum magnet wire retail saleswire,US $ 2.5 - 8.3 / Kilogram, Shaanxi, China ...
Enameled Flat Copper Wire,Enameled Copper …Enameled Flat Copper Wire,Enameled Copper Wire,Copper Winding Wire,Copper Magnet Wire. ... Round Copper Wire: 0.5mm-2.5mm; Learn More >> ... (EI/AIW),Polyimide: …
enameled copper wire, enamelled aluminum wire, …Wire Mesh for sale, new enameled copper wire, enamelled aluminum wire, aluminium wire, al wire, ECCA magnet wire of GMC INDUSTRIAL CO., LIMITED.

nach oben springen

Besucher

Wir begrüßen unser neuestes Mitglied: jennywalsh
Forum Statistiken
Das Forum hat 5107 Themen und 5775 Beiträge.

Heute waren 3 Mitglieder Online:
Bnspeppar, entelily, ownher

Xobor Forum Software von Xobor
Einfach ein eigenes Forum erstellen